Page 8 - Пра родны край з любоўю
P. 8
Прыцягваць увагу дзяцей да вывучэння краязнаўства можна з
дапамогай кніжных выстаў. Яны адносяцца к наглядным формам
работы і могуць змяшчать для паказа не толькі кнігі, але і розныя
рэчы, дакументы, фотаздымкі, цытаты і інш. Можна выкарыстоўваць
наступныя назвы выстаў:
“Зямля, дзе пачаўся мой лес”
“Славутыя землякі”
“Зямля мая – абсяг вялікіх скарбаў”
“Мая зямля, мае землякі”
“Зямлі маёй мінулы лёс”
“Прыцяжэнне малой Радзімы”
“Радзіма – крыніца маёй душы”
“Мой край – мая гордасць”
“Я вырас тут і край мне гэты блізкі”
“Край мой, выток мой, лёс мой”
Каб дзецям было цікава вывучаць гісторыю роднай зямлі, сваёй
вёскі патрэбна выкарыстоўваць увесь спектр сучасных форм работы:
вечар памяці паэта-земляка “Умеў лячыць і сэрца, і душу”
урок памяці “Подзвіг застылы ў камені”
літаратурная віктарына “Ці ведаеш ты вершы паэта-земляка”
бяседа-аповед “Адвага, мужнасць і гонар”
урок-памяць “Рысы к партрэту земляка”
конкурс эрудытаў “Гэта нашай гісторыі старонкі”
гадзіна краязнаўства “Вёскі маёй мінулы лёс”
знаёмства з земляком “Я не случайный гость земли родной”
літаратурна-краязнаўчая экспедыцыя “Галоўчынцы на вайне.
Вайна на галоўчынскай зямлі”
краязнаўчая гадзіна “Мой бацькоўскі край ні ў чым не
паўторны”
хранікальны летапіс “Галоўчын: галоўныя падзеі года”
рэкламна-інфармацыйная акцыя “За ведамі аб Галоўчыне – у
бібліятэку”
біблія-экскурс у ваеннае мінулае “Вайной авеяныя радкі”
віртуальны музей “Вяртаюцца да нас салдат імёны”
бяседа-прэзентацыя “Любі свой край, паважай сваю
гісторыю”
6