Page 8 - Пра родны край з любоўю
P. 8

Прыцягваць увагу дзяцей да вывучэння краязнаўства можна з
дапамогай кніжных выстаў. Яны адносяцца к наглядным формам
работы і могуць змяшчать для паказа не толькі кнігі, але і розныя
рэчы, дакументы, фотаздымкі, цытаты і інш. Можна выкарыстоўваць
наступныя назвы выстаў:

         “Зямля, дзе пачаўся мой лес”
         “Славутыя землякі”
         “Зямля мая – абсяг вялікіх скарбаў”
         “Мая зямля, мае землякі”
         “Зямлі маёй мінулы лёс”
         “Прыцяжэнне малой Радзімы”
         “Радзіма – крыніца маёй душы”
         “Мой край – мая гордасць”
         “Я вырас тут і край мне гэты блізкі”
         “Край мой, выток мой, лёс мой”

      Каб дзецям было цікава вывучаць гісторыю роднай зямлі, сваёй
вёскі патрэбна выкарыстоўваць увесь спектр сучасных форм работы:

         вечар памяці паэта-земляка “Умеў лячыць і сэрца, і душу”
         урок памяці “Подзвіг застылы ў камені”
         літаратурная віктарына “Ці ведаеш ты вершы паэта-земляка”
         бяседа-аповед “Адвага, мужнасць і гонар”
         урок-памяць “Рысы к партрэту земляка”
         конкурс эрудытаў “Гэта нашай гісторыі старонкі”
         гадзіна краязнаўства “Вёскі маёй мінулы лёс”
         знаёмства з земляком “Я не случайный гость земли родной”
         літаратурна-краязнаўчая экспедыцыя “Галоўчынцы на вайне.
         Вайна на галоўчынскай зямлі”
         краязнаўчая гадзіна “Мой бацькоўскі край ні ў чым не
         паўторны”
         хранікальны летапіс “Галоўчын: галоўныя падзеі года”
         рэкламна-інфармацыйная акцыя “За ведамі аб Галоўчыне – у
         бібліятэку”
         біблія-экскурс у ваеннае мінулае “Вайной авеяныя радкі”
         віртуальны музей “Вяртаюцца да нас салдат імёны”
         бяседа-прэзентацыя “Любі свой край, паважай сваю
         гісторыю”

                                                                6
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13